loading...
ستاره های آبی
آبی ترین بازدید : 46 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران از انتخاب تیم جدیدش در نیم فصل لیگ برتر خبر داد و گفت: چند پیشنهاد دارم اما تا قطعی نشدن توافق نام تیم را اعلام نخواهم کرد.
وحید طالب‌لو در گفتگو با خبرنگار مهر وضعیت جسمانی‌اش پس از عمل جراحی روی دستش و انجام تمرینات دوران نقاهت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی دارم و تمرینات منظمی را انجام داده ام و برای بازگشت درون دروازه در شرایط مطلوبی قرار دارم.

این دروازه بان که هر روز گمانه زنی جدیدی در مورد تیم آینده اش مطرح می شود در این مورد گفت: به هر حال گمانه زنی تیم آینده من از سوی برخی رسانه ها اجتناب ناپذیر است. اما آنچه واقعیت دارد این است که من هنوز با تیم خاصی به توافق کامل نرسیده ام و در حال مذاکره هستم.



وی افزود: البته از چند تیم تهرانی و شهرستانی پیشنهاد دارم اما به دلیل اینکه هنوز چند بازی دیگر از نیم فصل باقی مانده، اخلاقی نیست که بخواهم نام تیمی را اعلام کنم. ضمن اینکه هنوز توافق نهایی هم با هیچ تیمی صورت نگرفته و در حال بررسی پیشنهادات هستم. ضمن اینکه به محض قطعی شدن تیم آینده ام نام آن را اعلام خواهم کرد.

وحید طالب لو با تاکید بر اینکه قطعا نیم فصل دوم در ترکیب یکی از تیم های لیگ برتری به میدان خواهد رفت در مورد خبرهایی که پیرامون حضورش در پرسپولیس مطرح می شود گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است که از کادر مدیریت و فنی قابل احترامی سود می برد. این تیم دو دروازه بان خیلی خوب دارد. با این حال همانطور که قبلا گفته بودم از کنار نام بزرگ پرسپولیس نمی شود به راحتی گذشت. من برای هواداران این تیم احترام زیادی قائلم اما همانطور که گفتم این تیم از دو دروازه خوب سود می برد.

سنگربان پیشین تیم ملی فوتبال ایران به دیدار برابر ازبکستان نیز اشاره کرد و گفت: بازی سخت و سرنوشت سازی برابر این تیم پیش رو داریم که پیروزی در آن می تواند ایران را به جام جهانی نزدیک کند. در این شرایط از همه مردم و علاقمندان به فوتبال می خواهم که مثل دیدار با کره جنوبی با حضور در ورزشگاه به حمایت از تیم ملی بپردازند تا شاهد پیروزی این تیم و افزایش صعود به جام جهانی باشیم.

وحید طالب لو در پایان گفتگویش با خبرنگار مهر به نقل قولی که از پدرش در مورد سیدمهدی رحمتی مطرح شده بود اشاره کرد و گفت: فکر می کنم از این مورد سوء برداشت شده بود که البته این هم به خاطر فضای کار رسانه ها اجتناب ناپذیر است اما هیچ مورد خاصی در این زمینه وجود ندارد.

آبی ترین بازدید : 18 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

مدیربرنامه های استفان آپیا از مذاکره با دو بازیکن سرشناس فوتبال جهان برای حضور در لیگ برتر ایران خبر داد.
به گزارش مشرق، پس از حضور استفان آپیا در تمرینات پرسپولیس بسیاری از اهالی فوتبال از احتمال حضور دیگر چهره های سرشناس فوتبال در لیگ ایران خبر دادند.

در همین راستا مدیربرنامه های استفان آپیا از احتمال حضور بازیکنان بزرگ دیگر در فوتبال ایران خبر داد.

رضا فیض بخش در گفت و گو با نامه در این خصوص اظهار داشت: پس از فراهم کردن شرایط حضور آپیا در ایران، هم اکنون با الکساندر هلب و ایدور گودیانسن نیز در حال مذاکره هستم و امکان دارد بپذیرند که در فوتبال ایران حضور یابند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این نفرات نیز مد نظر باشگاه پرسپولیس قرار دارند گفت: الزاما فقط پرسپولیس به دنبال بازیکنان بزرگ نیست!

هلب و گودیانسن که سابقه حضور در بارسلونا را دارند 31 ساله بوده و هم اکنون در کریلیا سووتو روسیه و موناکوی فرانسه بازی می کنند.

آبی ترین بازدید : 13 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)


سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی 28 بازیکن را برای شرکت در اردوی این تیم اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش، اسامی 28 بازیکن را برای شرکت در اردوی آماده سازی تیم ملی پیش از دیدار مقابل تاجیکستان اعلام کرد.

بازیکنان دعوت شده به شرح ذیل هستند:

دروازه‌بان‌ها: سید مهدی رحمتی، رحمان احمدی، سوشا مکانی

مدافعان: حسین ماهینی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمدنصرتی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهرداد پولادی، احسان حاج‌صفی، پژمان نوری

هافبک‌ها: جوادنکونام، امید نظری، علی کریمی، آندرانیک تیموریان، ابوالقاسم دهنوی، محمد نوری، میلاد نوری

مهاجمان: آرش افشین، اشکان دژاگه، محمدرضا خلعتبری، سید جلال رافخایی، محمد قاضی، رضا قوچان نژاد، یعقوب کریمی، کریم انصاریفرد، احمد حسن زاده

بازیکنان دعوت شده به تیم ملی باید راس ساعت 17 روز جمعه در محل هتل آزادی حضور داشته باشند و اسامی نهایی بازیکنان بعد از دیدار دوستانه مقابل تاجیکستان اعلام خواهد شد

آبی ترین بازدید : 12 چهارشنبه 10 آبان 1391 نظرات (0)

برهانی و صادقی دو بازیکن آماده این روزهای استقلال پس از بازی با گهر به شدت پیگیر دعوت شدن شان به تیم ملی بودند. گفته می شود امشب یا فردا صبح لیست تیم ملی اعلام خواهد شد تا این دو بازیکن به پاسخ سوال خود برسند.

به گزارش قدس آنلاین، امشب یا فردا اسامی تیم ملی فوتبال کشورمان از سوی کارلوس کروش اعلام خواهد شد. هنوز مشخص نیست چه تعداد بازیکن به تیم ملی فراخوانده می‌شود اما خیلی‌ها انتظار دارند که کروش آنها را در لیست قرار دهد. معمولا سرمربی تیم ملی هم آماده‌ها را به تیمش فرامی‌خواند و تجربه نشان داد اصولا او اهل پارتی‌بازی و این حرف‌ها نیست. شاید یکی از عواملی که سبب شده کروش تا امروز مربی موفقی در تیم ملی به حساب آید همین عدالت‌محوری باشد. بر همین اصول اخلاقی، بازیکنانی مثل آرش برهانی و امیرحسین صادقی منتظرند تا لیست کروش اعلام شود! این دو در گفت‌وگوهایی غیررسمی و تنها جهت اطلاع و آگاهی از لیست آینده کروش صحبت‌هایی با خبرنگاران داشتند و از آنها پیرامون دعوت خود به تیم ملی سوال‌هایی کرده‌اند. برهانی که تصمیم گرفته مصاحبه نکند و امیرحسین صادقی هم با حضور در برنامه 90 همه حرف‌هایش را زد تا سوالی لااقل طی روزهای آینده از وی باقی نماند. با توجه به عملکردی که صادقی و برهانی در بازی‌های استقلال از خود بر جا گذاشته‌اند دور از ذهن نیست که این دو بازیکن به 4 بازیکنی که پیش‌تر از استقلال به تیم ملی دعوت می‌شدند، اضافه شوند. آرش در بازی با گهر یک گل دیگر زد تا شمار گل‌هایش به عدد 5 برسد. او بعد از بازی با گهر گفت: «درباره تیم ملی قبلا حرف‌هایم را زده‌ام و دوست ندارم تا 3 هفته دیگر مصاحبه کنم. تنها منتظرم لیست تیم ملی اعلام شود.»
امیرحسین صادقی هم پس از بازی با گهر سوال‌هایی از دوستان رسانه‌ای خود پیرامون دعوت به تیم ملی کشورمان پرسید. اینکه دو بازیکن باسابقه استقلال توقع دارند به تیم ملی فراخوانده شوند با توجه به دعوت از بازیکنانی که عملکرد بهتری از آنها نداشته‌اند انتظار بیجایی نیست. برهانی بر این باور است که باید در لیست کروش جا بگیرد چون از دیگر مهاجمانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند بیشتر گل زده. صادقی هم بعد از اینکه محمد نصرتی را در لیست کروش دیده بود بارها پیرامون این موضوع سوال‌هایی را مطرح می‌کرد. شاید صادقی هم بر این باور است که چون بهتر از نصرتی عمل کرده باید به تیم ملی دعوت شود و برهانی هم خود را به واسطه تعداد گل‌هایش برتر از انصاری‌فرد و قاضی می‌داند. به هر شکل چهارشنبه شب برهانی و صادقی پاسخ سوال‌های خود را خواهند یافت و می‌فهمند در لیست تیم ملی حضور دارند یا خیر؟!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 672